04 september 2010

magen + lite annat

Nu har jag äntligen fått tummarna loss att ta en ny magbild!


vecka 17 (16+4) gravid med Sam vecka 17 (16+0)

Himla roligt att kunna jämföra magen, även om det blir lite glesare mellan bilderna denna gången ;-)

I söndags så kände jag såpass med fladder i magen att det inte gick att ta miste på att det var bebisen och i onsdagskväll så började jag känna bökande och buffande.

Det är verkligen en helt obeskrivlig känsla och helt ärligt så tycker jag verkligen synd om dom som inte får uppleva den känslan..
Att få äran att känna hur ett nytt liv börjar röra på sig, kan det bli mer fantastiskt än så?

Nu har jag faktiskt inte tid att skriva ngt mer, jag hör hur kräftorna ropar på mig.. Jag tänker ta och sörpla i mig ett helt paket kräftor själv och sen får Martin klaga hur mycket han vill på att jag stinker, det skiter jag fullständigt i ;-)

2 kommentarer:

  1. Fina magen :-). Just fladdrandet och buffandet kan jag sakna med att vara gravid och det känns lite sorgligt att veta att man inte får uppleva det igen (blir definitivt inga fler barn här) men i övrigt finns det inget jag saknar med att vara gravid...

    SvaraRadera